Yapılması Gerekenler
Her zaman ve her koşulda yanınızda olan Hazal Sigorta ile sigorta altına aldığınız aracınıza herhangi bir zarar gelmesi halinde izlemeniz gereken adımlar şu şekildedir:
- Hasarınızı Belgeleyin: Kaza Tespit Tutanağı'nı doldurun veya derhal zabıt tutturun.
- Bizi Arayın: Çekici ve/veya ikame araç talebi için 0850 399 9999 numaralı telefon üzerinden Allianz’ı arayın ve ihbar bildiriminde bulunun.
- Aracınızı Servise Götürün: Aracınızı Allianz'ın Anlaşmalı Servislerinden birine veya dilediğiniz başka bir servise götürün.
- Evraklarınızı Teslim Edin: En kısa zamanda gerekli evrakları tarafaımıza , servise veya Allianz Genel Müdürlüğü'ne ulaştırın.
- Dosyanızı Takip Edin: Açılan hasar dosyanızın takibini, 0850 399 9999 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri'ni arayarak, Hasar Dosyası Görüntüleme linkini tıklayarak, yenilenen Online İşlemler Merkezinden ya da "Allianz'ım Mobil Uygulaması"ndan sağlayabilirsiniz.
Gerekli Evraklar
- Maddi hasarlı trafik kazası tespit tutanağı veya kaza zaptı tasdikli örneği (zabıt yok ise sürücünün detaylı beyanı)
- Zabıt var ise, alkol raporu tasdikli örneği
- Zabıt yok ise, karşı tarafın kusurunu kabul ettiğine dair beyanı
- Ruhsat fotokopisi
- Ehliyet fotokopisi
- Aracın hasar fotoğrafları
- Olay yeri kaza fotoğrafları
- Ruhsat sahibine ait IBAN
20.000 TL üzeri hasarlarda yukarıdakilere ek olarak;
Gerçek kişilerde;
- Nüfus cüzdan fotokopisi veya T.C. kimlik numarası yazılı ehliyet fotokopisi (üzerinde kişinin ikamet adresi, telefon bilgisi ve imzası bulunan)
Tüzel kişiliklerde;
- Ticaret sicil gazetesi
- İmza sirküleri
- Vergi levhası
- Faaliyet belgesi
- İmza yetkilisi/yetkililerinin nüfus cüzdan fotokopisi
Pert Hasarları'nda yukarıdaki evraklara ek olarak, şirketimiz tarafından talep edilmesi halinde;
- Noter Tasdikli Satış Vekaleti
- Ruhsat aslı (Trafik ve tescil yaprakları dahil)
- Araç plakaları (Araç üzerinden alınıp kesinlikle gönderilmesi gerekmektedir)
- Yedek anahtar/lar (Kontak anahtarı araç üzerinde kalmalıdır)